BLOG delprima.pl
Oleje spożywcze

Która oliwę wybrać?

Oliwa z oliwek? Czy może z rzepaku? A może jeszcze z czegoś innego? W krótkim przeglądzie przedstawiamy oliwy dostępne w Polsce i w dużej mierze wytwarzane w Polsce. Na co zwrócić uwagę? Co wybrać?

Zapraszamy do lektury!

Jak działa na nas cukier?

W dzisiejszym wpisie zamieścilismy najnowsze wyniki badań dotyczące spożycia cukru.

I nie chcieliśmy rozpisywać się o tym, że w naszej diecie - na ogół - jest za dużo cukru.

Chcieliśmy pokazać, co dzieje się z naszym organizmem (a głównie mózgiem) po dostarczeniu do organizmu cukru.

Zapraszamy do lektury!

Nowości w naszej ofercie - maj 2019

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszymi nowościami. Do oferty sklepu wprowadziliśmy nowe gatunki kawy Mokaflor, włoskie trufle, soki 100%, ocet balsamiczny z Modeny oraz włoski groszek konserwowy.

Regulamin
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Definicje użyte w Regulaminie:
Sprzedawca – spółka DURUS – K. Bożek Sp. j. Firma działa od czerwca 2006 roku i jest wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000258790, posiada NIP 123-10-84-813 oraz Regon: 140590579.
Kupujący - osoba fizyczna pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna.
Konsument - osoba fizyczna pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Produkt – elementy prezentowane w sklepie, przeznaczone do sprzedaży z określonymi cechami i ceną.
Delikatesy DELPRIMA – sklep internetowy działające pod adresem www.delprima.pl.
2. Właścicielem delikatesów DELPRIMA jest firma:DURUS - K. Bożek Sp. j., z siedzibą w Warszawie przy ul. Rogalińskiej 1 lok. 30.
3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż wysyłkową produktów wyłącznie poprzez stronę internetową: www.delprima.pl.
4. Wszystkie sprzedawane Produkty są nowe, a data przydatności do produkcji zapewnia możliwość wykorzystania ich przed Kupującego.

II. ZAMÓWIENIA
5. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony www.delprima.pl
6. Zamówienie składa Kupujący.
7. Do złożenia zamówienia niezbędne jest urządzenie (komputer, tablet, smartfon) z dostępem do internetu, z przeglądarką z włączoną obsługą plików cookies i skryptów java.
8. Kupujący musi posiadać aktywny adres e-mail i numer telefonu.
9. Za złożenie zamówienia uważa się wskazanie zamawianych towarów, ilości, formy płatności, dostawy i podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia.
10. Potwierdzenie zamówienia następuje w momencie kliknięcie w link, który jest w mailu wysyłanym po złożeniu zamówienia.
11. Wszystkie ceny w delikatesach DELPRIMA są podane w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
12. Ceny produktów nie uwzględniają kosztów dostawy.
13. DELPRIMA wysyła przesyłki tylko na terenie Polski.
14. Cena dostawy jest uzależniona od wartości zamówienia i sposobu płatności.
15. Cennik dostaw znajduje się na stronie internetowej delikatesów DELPRIMA.
16. Na ostateczną cenę składa się cena produktu i koszt wysyłki. Delikatesy DELPRIMA nie doliczają żadnych innych opłat.
17. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
18. Oferta na stronie www.delprima.pl nie odzwierciedla stanów magazynowych.

III. REALIZACJA I DOSTAWA ZAMÓWIENIA
19. Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu potwierdzenia zamówienia.
20. Zamówienia z wybraną formą płatności „za pobraniem”, są kompletowane zaraz po potwierdzeniu.
21. Zamówienia z inną formą płatności są realizowane po zaksięgowaniu płatności na koncie delikatesów DELPRIMA.
22. Produkty są wysyłane na podany w formularzu adres dostawy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest jedynie przed wysyłką zamówienia.
23. Wysyłane produkty, do czasu wniesienia pełnej ceny, są własnością delikatesów DELPRIMA.
24. Zamówienia są anulowane, gdy w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty ich złożenia, nie zostaną potwierdzone przez Kupującego lub gdy pieniądze za zamówienie nie wpłyną na konto sklepu w ciągu 7 dni kalendarzowych.
25. Kupujący jest informowany drogą mailową o zmianie statusu zamówienia.
26. Czas realizacji zamówienia składa się z czasu potrzebnego na kompletowanie i pakowanie produktów oraz z czasu potrzebnego na dostawę.
27. Kompletowanie trwa na ogół od 1 do 5 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach może się wydłużyć do 10 dni roboczych.
28. Czas dostawy to 1-2 dni robocze.
29. Część produktów w sklepie nie może być narażona na bardzo wysokie lub bardzo niskie temperatury. Jeśli takie temperatury będą panowały w momencie planowanej wysyłki, sklep może zwrócić się z pytaniem do osoby zamawiającej, czy nie opóźnić wysyłki. Osoba zamawiająca podejmie decyzję co do momentu nadania paczki.
30. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, sobót i niedziel. Dostawa odbywa się na ogół w godzinach 8.00 – 16.00.
31. Ceny dostaw obowiązują wyłącznie na terenie Polski.

IV. FORMY PŁATNOŚCI
32. Możliwe są cztery rodzaje płatności:
- przelew natychmiastowy (Przelewy24),
- płatność kartą (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.)
- przelew lub wpłata na konto bankowe,
- pobranie, czyli płatność kurierowi przy dostawie.
33. Numer konta dla wpłat to: 55 2130 0004 2001 0478 3205 0002
34. Właścicielem konta jest DURUS – K. Bożek Sp. j., ul. Rogalińska 1 lok. 30, 01-206 Warszawa.

V. ZWROTY
35. Każdy Konsument, który złożył zamówienie na stronie www.delprima.pl ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn. Na poinformowanie o tym fakcie ma 14 dni.
36. O fakcie odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować na piśmie. Można skorzystać z naszego formularza TUTAJ.
37. Na odesłanie Produktu lub Produktów Konsument ma kolejne 14 dni.
38. Zwrot ceny następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu i oceny jego stanu.
39. Zwrot ceny nastąpi w ten sam sposób, w jaki Konsument dokonał płatności, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny rodzaj.
40. Zasady odstąpienia od umowy reguluje Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. O Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827).
41. W myśl art. 38 pkt. 5 ww. ustawy, Konsument nie może odstąpić od umowy, "w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu".
42. DELPRIMA zwraca Konsumentowi koszt Produktu lub Produktów powiększony o najniższą cenę wysyłki z cennika delikatesów.
43. DELPRIMA nie zwraca Konsumentowi kosztów pośrednich (np. pakowania, zabezpieczenia).
44. Na Konsumencie ciąży obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia odsyłanego Produktu/Produktów. W przypadku otrzymania uszkodzonych Produktu/Produktów, DELPRIMA ma prawo do wystawienia faktury za obniżenie wartości zwrotu.
45. DELPRIMA nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
46. Do odesłanych Produktów prosimy o dołączenie xero faktury VAT lub innego dokumentu potwierdzającego nabycie produktów.
47. Zwrotu należy dokonać, przesyłając Produkt/Produkty na adres:
Delikatesy DELPRIMA.
DURUS – K. Bożek Sp. j.
ul. Rogalińska 1 lok. 30.
01-206 Warszawa

VI. REKLAMACJE
48. Wszystkie Produkty w delikatesach DELPRIMA są objęte gwarancją jakości.
49. Gwarancja na Produkty wynosi 24 miesiące, lub do daty określającej termin przydatności do spożycia.
50. Wszystkie Produkty posiadają odpowiedni termin przydatności do spożycia.
51. W przypadku stwierdzenia wad Produktu należy złożyć reklamację.
52. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia powstałego w trakcie transportu, należy zobowiązać kuriera, który dostarczył przesyłkę, do sporządzenia protokołu uszkodzenia, który jest dla nas podstawą o wystąpienie do firmy kurierskiej z roszczeniami.
53. Do odsyłanych produktów prosimy dołączyć xero faktury VAT lub innego dokumentu potwierdzającego nabycie produktów oraz opisu przedmiotu reklamacji.
54. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, po czym poinformuje Kupującegoo decyzji.
55. W przypadku uznania reklamacji, DELPRIMA zobowiązuje się do wymiany Produktu na wolny od wad i zwrot kosztów odesłania reklamowanego Produktu.
56. W przypadku uznania reklamacji i gdy wymiana Produktu nie będzie możliwa, DELPRIMA zwróci cenę Produktu na wskazane przez Kupującego konto bankowe lub przekazem pieniężnym.
57. DELPRIMA nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
58. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
59. Reklamacje należy dokonać, przesyłając Produkt/Produkty na adres:
Delikatesy DELPRIMA.
DURUS – K. Bożek Sp. j.
ul. Rogalińska 1 lok. 30
01-206 Warszawa

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
60. Delikatesy DELPRIMA zbierają dane osobowe jedynie w celu realizacji zamówienia.
61. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do realizacji zamówienia.
62. Każdy Konsument ma prawo do zmiany i usunięcia swoich danych osobowych.
63. W procesie składania zmówienia zbierane są takie dane, jak:
- imię i nazwisko,
- adres,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
64. Powyższe dane są przechowywane w bazie delikatesów DELPRIMA.
65. Dane osobowe są przekazywane do firmy kurierskiej w celu realizacji dostawy.
66. Dane osobowe nie są przekazywane żadnym innym podmiotom zewnętrznym.
67. Po udzieleniu osobnej zgody, delikatesy DELPRIMA mogą wysyłać na podany adres e-mail wiadomości marketingowe takie jak: informacje o promocjach, nowościach, obniżkach cen, kuponach rabatowych.
68. Administratorem danych osobowych jest: DURUS – K. Bożek Sp. j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rogalińska 1 lok. 30.
69. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych jest dokonywane na podstawie Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. O Ochronie Danych Osobowych oraz Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. O Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
70. W sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl