BLOG delprima.pl
Leonardi - sekrety octu balsamicznego z Modeny

Ocet balsamiczny z Modeny

Rodzinna firma Leonardi istnieje od 1871 roku. Jest wiodącym producentem octu balsamicznego i przetworów z jego udziałem. W ofercie sklepu delprima.pl jest od samego początku. Sprzedajemy zarówno "zwykłe" octy do codziennego użytku, jak i produkty z 30-letnią historią.

Polecamy zapoznać się z gamą produktów, jak i sposobem powstawania tych wyjątkowych produktów.

O jakości octów świadczy fakt, że firma istnieje już 250 lat lat, dalej się rozwija, a jej produkty znane są na całym świecie.

Zapraszamy do lektury.

 

Kawa - podstawy

Co przychodzi nam do głowy, gdy słyszymy „włoskie jedzenie”? Chyba pierwsze skojarzenie to pizza i makaron. Potem wędliny, sery, oliwa i oliwki. I jeszcze… kawa. O ile do pizzy i makaronu wykorzystywana jest włoska mąka, wędliny i sery powstają z mięsa i mleka od włoskich zwierząt, a oliwki rosną na polach Italii, o tyle kawa jest przywożona niemal z całego świata.

Oliwa z Ligurii

Dlaczego oliwa z Ligurii jest tak poszukiwana?

Gdzie jest położona Liguria?

Jak i kiedy zbiera się oliwki?

Jakie oliwy macie w swojej ofercie?

Odpwiedzi na te i inne pytania w dzisiejszym wpisie!

 

Zwroty i reklamacje

1. Zwroty

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. O Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) każdemu Klientowi, który zakupił towar w delikatesach internetowych www.delprima.pl ma prawo odstąpić od umowy, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
  2. Klient powinien poinformować odstąpieniu od umowy na piśmie. Można się posłużyć dokumentem, do którego link znajduje się TUTAJ.
  3. Na odesłanie towaru Klient ma 14 dni kalendarzowych.
  4. Sklep zwraca Klientowi wartość towaru w czasie nie dłuższym niż 14 dni po otrzymaniu zwrotu i ocenie jego stanu.
  5. Sklep powiększa kwotę zwrotu za towar o koszt najtańszej przesyłki z cennika.
  6. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (pakowania, zabezpieczenia).
  7. Sklep ma prawo wystawić fakturę w przypadku zmniejszenie wartości towaru, jeśli towar nie jest pełnowartościowy.
  8. Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
  9. Do odsyłanej przesyłki prosimy dołączyć xero otrzymanej faktury VAT lub inny dokument potwierdzający nabycie zwracanych towarów.
  10. Zwrot należności nastąpi w ten sam sposób, w jaki Klient dokonał płatności, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny rodzaj.
  11. Zwroty prosimy przesyłać pod adres:
    DURUS – K. Bożek Sp. j.
    ul. Rogalińska 1 lok. 30
    01-206 Warszawa

Bardzo prosimy o należyte zabezpieczenie zwracanych produktów. To na Kliencie ciąży obowiązek, aby zwracany towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
W myśl art. 38 pkt. 5 ww. ustawy, Klient nie może odstąpić od umowy, "w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu".  

 

2. Reklamacje

Wszystkie towary sprzedawane w delikatesach www.delprima.pl objęte są gwarancją jakości. W przypadku, gdy sprzedany przez nas towar nie spełnia Państwa oczekiwań lub jest niezgodny z opisem, możecie Państwo go reklamować. Na zgłoszenie reklamacji są dwa lata, choć w praktyce ogranicza się to do daty ważności produktu. 

Reklamując towar prosimy odesłać go na adres spółki z opisem, czego dotyczy reklamacja. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, a rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl